čtvrtek 7. listopadu 2013

Mým čtenářům

Jsem zpět! Stále se mi nedařilo načíst na tabletu blogspot, ale vyřešil jsem to. Restartoval jsem tablet. A voilà. Adélka asi vše podstatné napsala, ale já bych to celé ještě zopakoval.
Tedy, jsme v Khao Soku. To je národní park -- džungle. Dostali jsme se do něj takto: Vyjeli jsme ráno z hotelu na letiště a už za hodinu jízdy bylo na taxametru úctyhodných 8 km. Pak jsme ale najeli na dálnici a na letiště jsme dorazili pohodových 7 minut před zavřením přepážky. Doletěli jsme na maličké letiště Surat Thani a začal malý problém: Jak se dostat na autobusové nádraží. Taxi za 500 bahtů se nám zdálo předražené, ale cenu nám potvrdili i na informacích a u stánku na levnou krásu, pardon, drahé kafe. Nakonec jsme sehnali minibus za 100 bahtů na osobu. Odvezl nás před autobusák. Akorát ne ten úplně správný, ale ten, kde turistům prodávají pochybné autobusy. Adélka ovšem našla ten správný, kterým jezdí místní, takže jsme dojeli levně, správně a ještě jsme byli atrakcí pro domorodce, kteří bílého muže ještě (ten den) neviděli. Mimochodem, za 3 bahty jsem šel na autobusáku na záchod a musím říct, že za takový zážitek to rozhodně stálo :-)
Jinak zápasím s tabletem, takže fotky zatím nebudou. Doufám, že budou aspoň nějaké příspěvky.
No a začíná mě srát, jak na nás neustále volají taxikáři, tuktukáři, prodejci sak a cestovní agenti. Je to tady norma, ale stejně mě to štve. Stejně jako je norma v létě spousta vos a v džungli komáři. Akorát na prodejce neprodávají repelent.

Žádné komentáře:

Okomentovat